Cookie gebruik

TYR maakt gebruik van cookies, zodat we je bezoek op onze website zo goed mogelijk kunnen optimaliseren. Als u doorgaat gaan we ervan uit dat u instemt met de cookies op onze site.

De winkelwagen is leeg
Naar de kassa
 
Terug TYR Benelux   /   Klantenservice

Producten

 
 
 
 
Cadeaubon
 

Nieuwsbrief

 
Ontvang nieuws en aanbiedingen in je e-mail
 

Contact TYR Zwemkleding Benelux

 


Vragen & Antwoorden


Hier vind je de meest gestelde vragen en antwoorden.


Hoe bestel ik?

Er zijn twee manieren om een bestelling te plaatsen:

1) Vooraf registreren: Registreer als klant bovenaan de pagina bij ”Aanmelden / Account maken”, of klik hier. Vul je contactgegevens in en begin met shoppen, door op een categorie te klikken en een product te selecteren. Rechtsbovenin klik je vervolgens op de butten ”Naar de kassa”. Vervolgens kies je je betalingsmogelijkheid en verzendmogelijkheid. Nadat je de algemene voorwaarden hebt gelezen en akkoord gaat met deze, kun je de bestelling afronden. Via e-mail ontvang je een orderbevestiging en wanneer je bestelling klaar voor verzending is krijg je een verzendbevestiging.

2) Registreren bij afrekenen: Kies een categorie en selecteer een product. Ga naar de kassa (zie rechtsbovenin) en vul je contactgegevens in. Vervolgens kies je je betalingsmogelijkheid en verzendmogelijkheid. Nadat je de algemene voorwaarden hebt gelezen en akkoord gaat met deze, kun je de bestelling afronden. Via e-mail ontvang je een orderbevestiging en wanneer je bestelling klaar voor verzending is krijg je een verzendbevestiging.

 Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wanneer het product op voorraad is, ontvang je deze doorgaans binnen 2-8 werkdagen (verpakken 1-4 dgen, bezorgen 2-5 dagen) na het plaatsen van de bestelling, vanuit ons magazijn in Zweden.

Mocht het product niet op voorraad zijn, duurt de gemiddelde levertijd 8 weken (dit staat aangegeven). Wanneer het onverhoopt langer duurt, word je hiervan op de hoogte gesteld per e-mail.

 Mijn huisnummer is niet zichtbaar, wat nu?

Het huisnummer kan wel eens wegvallen in de orderbevestiging. Onze magazijnmedewerkers controleren altijd of er een huisnummer aanwezig is. Mocht dit niet het geval zijn, wordt er voor verzending contact opgenomen worden. Hoor je niets van ons, dan is het huisnummer bij ons bekend.

 Mijn bestelling staat op delivered, maar ik heb nog niets ontvangen. Wat nu?

De verzending gebeurd vanuit ons algemene magazijn in Zweden. Zodra de bestelling ons magazijn heeft verlaten staatde status automatisch op delivered. Het kan dan 2 werkdagen duren voor het daadwerkelijk afgeleverd wordt. 

 Hoe retourneer ik een product?

In de orderbevestiging die je per mail ontvangt zit een retourformulier bijgesloten. Hierop staat het retourbeleid op aangegeven. Ben je het retourformulier kwijt, download deze dan hier. Alle retouren mogen verstuurd worden naar het kantooradres in Budel, zie retourformulier.

Is het mogelijk dat een product wordt geruild of geretourneerd wanneer ik deze op een evenement heb aangeschaft?

Wanneer je de datum van de aankoop en de naam van het evenement kunt doorgeven en je hebt het product in Nederland of België gekocht, dan kan het product geruild of geretourneerd worden. Neem contact op met de klantenservice, via het contactformulier, zodat zij je verder kunnen helpen.

 Mijn product is stuk, wat doe ik er mee?

Stuur het defecte artikel op met het retourformulier. Zodra de beoordeling heeft plaatsgevonden, wordt er contact met je opgenomen.
 

Inloggen lukt niet. Wat is het probleem?

Mocht je je wachtwoord vergeten zijn, kun je deze altijd resetten, door op ”wachtwoord vergeten” te klikkenLukt het daarna nog altijd niet om in te loggen, neem dan contact op met de klantenservice. Zij zullen een nieuw wachtwoord aanleveren.

Hoe gebruik ik de kortingscode van mijn vereniging?

Bij het afrekenen van je bestelling kun je de kortingscode invullen onder het lijstje met je producten. Klik op activeren. De producten zullen nu worden aangepast in prijs.

Mocht je kortingscode niet werken, neem dan contact op met de secretariaat van je vereniging om na te gaan of je de juiste code hebt. Indien deze klopt, neem dan contact op met de klantenservice.

Producten die in de aanbieding zijn worden niet herberekend met de kortingscode. De kortingscode kan wel gecombineerd worden met andere waardebonnen.

Ik heb een waardebon gewonnen, maar de code werkt niet. Wat moet ik doen?

Maart 2013 hebben we een nieuwe website gelanceerd en alle codes die daarvoor zijn afgegeven zijn hierdoor vernietigd. Heb je een code ouder dan maart 2013, maak dan een foto van je waardebon en mail deze naar info@tyr.nl

Codes na maart 2013 hebben de volgende samenstelling: xxxx-xxxx-xxxx .

Welke maat heb ik?

De maattabellen zijn hier weergegeven. Mocht je maat nog onduidelijk zijn, neem dan contact op met de klantenservice. 

Op TYR.com heb ik een product gezien die ik graag zou willen, maar ze verzenden niet buiten Amerika. Kan ik het product bij jullie bestellen?

Ja dat is mogelijk. Iedere 8 weken bestellen wij bij TYR USA en we mogen speciale orders toevoegen. Deze producten moeten op TYR.com staan. We geven tijdig aan wanneer we de bestelling doorvoeren. Levertijd is gemiddeld 8 weken. We rekenen € 5,00 extra handling kosten voor deze speciale orders.  Wil je bestellen, stuur dan een mailtje met de producten (incl. kleur en maat) en je volledige contactgegevens naar de klantenservice. De bestelling wordt bevestigd wanneer de bestelling in behandeling genomen is.

Waar kan ik de TYR producten uitproberen?

TYR is ieder weekend aanwezig bij verschillende evenementen (zwemwedstrijden, open water wedstrijden en triathlons). Wil je weten waar we staan, volg ons dan op FacebookTwitter and Instagram.

Naar welke landen verzenden jullie?

TYR Nordic verstuurd bestellingen naar ZwedenDenmarkenNoorwegenFinlandBeneluxPolen en de Baltics. Woon je in een ander land, neem dan contact op met de klantenservice voor meer informatie.

Wat is een TYR Team?

Een TYR Team is een vereniging die een contract heeft met TYR. Wil je dat jouw vereniging ook een contract krijgt met TYR, neem dan contact op met de vertegenwoordiger van de Benelux: info@tyr.nl

 
 
We willen je vriendelijk verzoeken eerst de Vragen & Antwoorden te raadplegen, voordat je contact opneemt met de klantenservice. Zit je vraag er niet bij, neem dan contact met ons op middels onderstaand contactformulier, dit kan eventueel ook in het engels.


De klantenservice is momenteel niet bereikbaar per telefoon.

Contact ons

Telefonische bereikbaarheid

Maandag
10.00 - 15.00
Dinsdag
10.00 - 15.00
Woensdag
10.00 - 15.00

Donderdag

Vrijdag 

10.00 - 15.00
GESLOTEN 


Postadres TYR Benelux

TYR Benelux

Bezuidenhoutseweg 1
2594 AB Den Haag
Nederland

 

Heb je een winkel en wil je TYR opnemen in je assortiment? Neem dan contact op met info@tyr.nl

E-mail info@tyr.nl
     

Schrijf ons





captcha

 

Zwemkleding en materialen voor zwemmers en triathleten!

Het zwemmerk TYR is vernoemd naar de mythische Noorse god van de overwinning. TYR staat voor moed en overwinning. Opgericht in 1985 in Amerika. TYR maakt zwemkleding en alles wat met zwemmen te maken heeft, voor zwemmers, door zwemmers. 

TYR werkt continu gepassioneerd aan nieuwe innovaties en designs voor zwemmers op wedstrijdgebied, maar ook voor de vrije tijd zwemmers. 

 

TYR Benelux

Klantenservice »
Maattabel »
TYR Warriors »
 

Over TYR »
Voorwaarden »
Cookiesbeleid »